Tarkasta
Etusivu / Laatulupaus

Laatulupaus

Joukkoliikennelain (869 / 2009) 48 §:n mukainen laatulupaus

Liikennepalvelut

Henkilöliikennepalveluista tilausliikenteen ja matkailuliikenteen lisäksi hoidamme vakiovuoroliikennettä Etelä-Karjalassa ja Kymenlaaksossa. Reittiverkostomme ja aikataulut on kuvattu tarkemmin nettisivuillamme www.bussimatkatoimisto.fi. Reittiliikenteen reiteistä ja aikatauluista saa reittikohtaiset tiedot myös Matkahuollon valtakunnallisesta aikataulujärjestelmästä www.matkahuolto.fi. Bussimatkalla kuljettajat informoivat tarvittaessa matkustajia reitin aikataulusta, pysähdyspaikoista ja pysäkeistä. Myös matkalla sattuvissa poikkeustilanteissa matkustajat saavat tiedon kuljettajalta välittömästi. Koulukuljetuksia olemme hoitaneet perinteisesti usean vuosikymmenen ajan. Kuluvan lukuvuoden aikana hoidamme useiden koulujen kuljetuksia Lappeenrannan kaupungin alueella.

Tiedottaminen

Palveluistamme ja niiden muutoksista tiedottaminen tapahtuu joko suoraan asiakkaille ilmoittamalla tai sähköpostilla sekä nettisivuilla. Sopimusliikenteen aikataulujulkaisuista ja tiedottamisesta vastaa liikenteen tilaaja. Reiteistä, aikatauluista ja pysäkeistä saa vuorokohtaisesti tietoa Matkahuollon valtakunnallisesta aikataulujärjestelmästä, osoitteesta www.matkahuolto.fi tai Matkahuollon asiakaspalvelukeskuksesta puh. 0200 4000 (1,99 €/min+ pvm).

Lipputuotteet

Käytössämme ovat kaikki Matkahuollon lipputuotteet sekä sopimusliikenteissä myös paikalliset lipputuotteet (Waltti).

Linja-autot

Käytössänne on n. 20 bussia paikkamäärältään 9 – 57 paikkaa. Suurin osa autoistamme on tilausajovarusteltuja – varusteina mm. ilmastointi, WC, DVD, turvavyöt ym. Kymen Charterline Oy:n sekä Tilausliikenne E. Rantanen Oy:n ajoneuvoja pidetään turvallisina matkustaa ja siisteinä huolehtimalla niistä päivittäisellä kunnossapidolla ja säännöllisillä huoltotoimenpiteillä. Ajoneuvot ovat ns. normaaleja busseja, eli niitä ei ole erikseen varustettu liikuntavammaisten kulkemista avustavilla laitteilla. Kuljettaja avustaa tarvittaessa matkustajia matkatavaroiden ja muun liikkumisen suhteen. Huomautamme asiakaitamme että, mikäli ryhmän mukaan on tulossa em. ryhmään kuuluva henkilö, niin pyydämme siitä ilmoittamaan toimistoomme etukäteen, jotta voisimme tämän ottaa huomioon jo ennen matkan alkua.

Palautteet

Mahdolliset reklamaatiot käsittelemme luottamuksellisesti ja tapauskohtaisesti. Asiakastyytyväisyys on meille tärkeää. Asiakaspalautteiden, joita saamme asiakkailtamme puhelimitse, netistä sekä omalla seurannalla kuljettajilta ym. kautta, toivomme saavamme tärkeää tietoa toimintamme laadusta. Kaikki palautteet käsitellään välittömästi ja asiakkaalle vastataan nopeasti. Tavoitteena on, että asiakaspalaute käsitellään aina yhden työpäivän aikana. Mahdolliset korjausta vaativat toimenpiteet tehdään välittömästi. Korvaamme asiakkaalle virheellisestä tai puutteellisesta toiminnastamme aiheutuvan välittömän haitan. Hinnan palautuksista ja vahingonkorvauksista neuvotellaan aina tapauskohtaisesti. Mahdollisista asiakaspalvelun epäkohdista toivomme saavamme palautteen mahdollisimman nopeasti, sillä se auttaa asian selvitystä. Kaikessa toiminnoissamme linja-autoliikenteen alalla pyrimme noudattamaan yleisiä matkustussääntöjä niin bussikaluston kuin muun toiminnan ohella. Tavoitteenamme on aina tyytyväinen asiakas.

Palaa ylös